Wednesday, July 31, 2013

Ramadhan yang semakin hampir kepenghujung.

Assalamualaikum.. 

kaifahaluk antum semua. Alhamdulillah.. Ramadhan da sampai ke penghujung nya. Perasaan sedih apabila mengenangkan adakah kita akan berjumpa lagi ramadhan yang akan datang. InshaAllah. Semoga umurku dipanjangkan. 

wahh. Da lama juga aku x memulakan aktiviti menaip ni.. menaip tu selalu la.. untuk agsiment je la.. untuk blog aku yang x bersawang ni memang lama.. Al-maklum la sibuk study. uhuiii. rajin amat ye. 

Ha.. Korang semua.. Apa persiapan korang nak raya ni.. Baju berapa pasang? kasut raya da beli? Kuih da buat ke? ke tempah je..? Main Tunjuk2.. huhu.. zaman sekarang semua buat alasan kan malas nak buat kuih.. ala... Aku tau tu... hihi.. Kesian pulak kat korang ak x percaya kan. hoho.. Maap la kat kite ni. hish. 

Nak cerita apa pun tak tahu sebenar nya.. Cuma nak cakap je.. mantapkan ibadah korang untuk hari2 terakhir pada bulan ramadhan ni... Semoga bertemu dengan malam lailatul Qadar.. InshaAllah.. 

Raya ni aku balik Pahang. Eh..*(termenung jap. sebenarnya kg hubby n I sama je).. hihi. memang aku balik Pahang pn.. Tak kemana la ye.. tapi... Tapii.. kena beraya Ruma mertua dulu.. ok.. raya kali ni aku akan buat sesi merapatkan silaturrahim sesama ipar duai.. ^-^ 

petang ni.. Petang khamis ni.. aku da nak balik johor.. hohho.. sape2 yang masih menetap dikolej.. or kena kerja lagi.. jangan sedih-sedih ok... Jannah balik dulu ye.. Tapi nya Johor lah. bukan Pahang.. sebabnya hubby x kerja lagi.. arghhhh.. -_-

Ok la.. aku nak balik da.. ni singgah CC kejap.. (ngadelah ko jannah, lappy ade x nak plak ko Guna).. ade aku kisah.. memanfaatkan apa yang da di bayar.. x salahkan.. ok.. 

Assalamualaikumu.. 

*termerapu sikit. sorry eh/ 

Selamat hari raya.. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...