Wednesday, July 18, 2012

CINTA HIGH CLASS

assalamualaikum. 
alhamdulillah entry lepas da korang khatam kn.. hehe.. andaian semata-mata. ok x story t. macam budak-budak je kan cerita nya. hehe. apa-apa hal pn itu story aku. terima kasih la jd reader kt blog aku ni. hihi. 

pepagi buta ni aku tibe2 je macam nak menaip. tapi tu la, idea harem xde kan.. hha. aku sekarang saje nak membizikan diri dengan buku2 yang memeningkan kepala aku.. aku sekarang ni cube nak mengkhatamkan 1 buku ni. baru je aku beli minggu lepas.. menarik minat ku la buku ni. 
buku ni sebenarnya novel la. aku sebenarnya terpikat dengan tajuk novel ni "cinta high class". hah.. title best kan.. 

"cinta high class bukan eksklusif milik sesiapa. cinta high class  berhak dimilikki oleh kita semua. jangan tunggu esok, hari ini juga kita dan si dia mesti mencintai secara high class. jangan lupa, bantu si dia agar mampu mencintai secara high class juga." 

kata2 dia best kan.. novelist die mesti lah the best. my feberet novelist n motivator.. akak fatimah syarha dan suaminya dr.farhan hadi. 
mesti ade yang mngenalinya kan.. hehe. macam aku promote pulak kan.. alang-alang kan. haa. 

bestkan... muka buku ni pn comel.. sweet je..

ok la.. nk rest kejap.. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...