Wednesday, May 23, 2012

idea.. tempah.. sendiri?????

lame juga x mencoret kan.. sibuk sikit sekarang. minggu ni keluarga ade acara best.. susah nk berkumpul kalau x buat camni.. kitorang nak buat family day dekat terengganu. x sabar rasanye.. dapat juga lepaskan rindu kat tok dekat kg kan.. da dkt sthun x blik.. eh.. banyak pulak cerita sal ni kan. hehe.. nak cerita hal lain sebenar nya..

sekarang rasa makin dekat je dengan tarikh kan.takut lak pulak. mak da bising suruh balik rumah... ala.. barang x beli lagi.. adoi.. semua x buat lagi ni.. risau aku.. erm. hati x tenang je ni. ari tu aku balik kampung.alasan balik sebab nk mengahdiri ke majlis perkahwinan adik kepada tunang aku..

sekarang duk sibuk mencari cara2 nak buat hantaran.. semua nk buat sendiri. jimat.. nk tempah nanti x ckup budjet lak,.. so.. skarang sibuk duk usha.. pening kpale.. banyak kena pikir.. pikir study, nk kahwin.. macam2. sabar je la sekarang

semua aku buat sendiri..
pelamin.
hantaran.
hiasan bilik

baju aku tempah, make up kawan aku y make up kan.. jimat sikit.. hehe.
sekarang aku penig. nak buat makan kt luar or dalam.. nak senang kt dalam je. x yah nk tempah catering.. pnye nk berimatkan. hehe,, lagipn x pernah lagi kami buat makan beradab kat luar.. nk jimat kos.. tapi mak aku tibe2 sibuk tanya nk tempah ke semua.. ak punya la nk jimat.. x nk la.. ak ni da la suke simple.. serabut la nk tempah bagai..

mak, adik minta maaf. adik malas nk tempah.. walaupn mak nk bagi duet skit.. tp mak gune la untuk kenduri.. untuk beli barang masakan.. hehe..

sekarang aku kena cari idea.. huhu.. tolong bagi idea skit.. huhu.. 

2 comments:

Unknown said...

aku jadi juru gambar x mahal pon babe membe 1k jer hahahhahahahhaha....

princess cutezz said...

masalhnye ko ade kat mlaysia ke..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...