Tuesday, May 8, 2012

jodoh adalah ketentuan Allah

cantikkan pic ni.. hehe.. sweetttt... sebenarnya aku just nak cerita cikit je ni.. hehehe
hari ini aku terpandang satu post dekat facebook. memang ak setuju tahap gaban dengan post ni. kalau korang buat macam mane pun. korang xkan dapat bersama


Walau digenggam ketat, andai ia bukan milik kita...

Ia terlepas jua..

.
Walau ditolak ketepi, andai ia untuk kita...


Ia mendatang jua...


Itulah namanya JODOH.

mesti korang faham kan.. sekarang x perlu la aku takut kehilangan.. kerana yang Maha Pencipta dan Mengasihani sentiasa ade,. aku sering jatuh cinta. tapi aku lalai. aku xperlu lagi.. cinta kepada Allah kekal selamnya. 

jodoh adalah rahmat Allah 
dan juga ujian dari Allah kepada kita. 

rasullullah s.a.w telah meriwayatkan: 

"sesiapa yang meninggalkan perkahwinan kerana takut kemiskinan maka ia bukanlah dari golongan ku."

~YA ALLAH; AKU TELAH JATUH CINTA~

CORETAN: cik jannah

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...