Wednesday, May 9, 2012

jimat, simple.... aku pening

eh.. tibe2 je gambar ni kan.. apa yang korang fikir kan. aku pun tengah pening ni.. tema warna da pilih. kad  aku x fikir pn lagi. sekarang kena fikir da. lg sebulan aku nak sambung belajar. arghh. susah nye. mujur juga abg aku nak handle kan pasal kad. mesti korang terpinga-pinga, asal lak abang yang carikan, yang nak kahwin aku. ok. kitorang ni nak buat majlis same2. so dia nk uruskan. aku lagi suke. weeeeeee. 

cantik tak warne ni. korang jangan ingat aku nak wat baju macam ni pulak. aku just nak tiru warne die je. hehe.. ok x? baju sebenarnya aku da fikir nak buat macam mane. saje je nk tunjuk warne die. hehe.. gedik sikit. 



yang mane ok.. bakul ke or yang bawah tu.. simple je.. aku rase nk simple je kot. jimat skit. sekarang duk berjimat je ni.. hehe.. maklum la.. sorang je yang kerja. aku ni duk perabis duet bakal laki aku je.. hehe xyah nk berbakul bagai la.. just simple je. 
aku memang x buat pelamin. just buat tempat untuk bergambar. x perlu pelamin sangat la, tu pn kami sekeluarga buat.. masing2 keluarkan idea.. jimat x.. nak tempah pelamin kompem mahal punye.. baik buat sendiri.. x susah mane pn. hehe.. 

takut lak.. macam-macam dok fikir ni. hope semua berjalan lancar.. 




2 comments:

y i e n said...

kite pon b2b jugaq, hehe~~

princess cutezz said...

ye ke.. same la ye

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...