Saturday, May 5, 2012

pergi or tak.. perlu ke

alamak.. 19/05/2012.. erm.. kenduri bakal adik ipar aku.. ala.. kalau aku x pergi xpe kan.. segan la aku dengan family die.. bakal adik ipar aku da jemput. serba salah aku. kalau boleh, selagi aku x menjadi isteri die. aku takkan pergi ke rumah die. malu la.

sekarang tarikh tu makin dekat. kalau pergi rumah dia nanti macam2 pulak org blok die cakap. aku ni da la jenis xley dengar orang mengata.. mahu hangin 1 badan. alahai. susahkan ade bakal tunang sekampung.. sabar jela.

kawan2 aku belake tanye pergi ke x. aku malas la pergi. mak aku da bising suruh pergi. erk.. pening kepala aku. adoi. pergi.,, x,, pergi. x. ... kompius... kompius..
 nanti la aku pikir.. huhu.. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...