Friday, September 14, 2012

susah ke senang bertunang?

assalamualaikum..

alhamdulillah, masih berkesempatan untuk menaip. maaf lah, baru ade idea. susah lah, idea ni asyik lari je. hehe. entah kemana idea ni menghilang. 

ops, lupa, korang semua ape cerita, harap semua sihat k. x mau la skit2 ni. aku je la yang x berapa sihat, tapi gagah nak menaip, bgus x? :)

waittt..........
 aku nak tanya ni, adakah bertunang tu senang?
  soalan ape ni?
mengarut je.. 

sebenar nya aku nak bagitahu korang, bertunang ni susah lah. macam2 kena fikir tau. nak buat sesuatu perkara kena fikir hati org, perasaan orang. memang susahkan?
nak jaga hati sendiri pun belum tentu boleh. 
uhhh.. patutlah orang tua marah sangat bertunang lama ni. macam2 boleh berlaku. kita x tau sebenarnya, 

so, sape2 yang berkapel tu, better korang nikah je, tunang sehari pn ok jgak.. xyah la lame2. nanti jadi macam aku, serabut kepala. nak fikir study lagi. rasa macam nak lari je tau. but, aku kena fikir, lau lari pn masalah xkan pernah selesai. so, pandai2 la selesaikan dengan cara yang elok2.

pada sesiapa yang lebih kurang sama je status die dengan aku ni, korang kena banyak bersabar.
banyakkan berdoa dan solat hajat. semoga segala urusan dipermudahkan. dan semoga berbahagia hingga ke syurga. nasihat untuk diri sendiri juga ni.. 

ok lah. tu je nak bagitau. heheh.. good luck tau korang.. 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...