Thursday, September 27, 2012

wahai bakal imamku, temanku

assalamualaikum

kenapa makin banyak masalah yang berlaku, erm.. aku da penat la dengan semua ni. boleh x aku stop. aku x ley lagi nk sembunyikan perasaan ni. arghhhhh. nk menjerit je. kadang2 terfikir, nape die cari aku, kenapa bukan perempuan lain. erm.. aku da xtau nk cakap pe. aku da xnk tau sal laki lain. tapi aku tau.. kena pksal die jga. sebb tu adalah kewajipan aku nt.. 

tapi kawan aku selalu ingat kan aku, semua ni ade hikmah. sampai bile aku kena bersabar.. erm.. aku da penat mengalirkan air mata sebenar nya. aku x mengadu kat ko kawan  ku. biarkan aku tanggung sendiri.. aku da malu nk berkongsi masalah dgn kawan aku.. erm.. maaf sesangat

wahai bakal imamku, maafkan diri ini, kerana x mampu untuk menerima mu dengan seikhlas hati.. bukan kerana rupa mu, bukan kerana harta mu.. tetapi kerana hati ku yang telah mempunyai org lain.. maaf.. aku mohon agar kau memahami aku, membawa aku ke jalan yang lurus.. aku mohon agar kau memaafkan aku.. 

wahai diri,, berubahlah untuk masa depan mu, untuk agama mu, untuk bakal mujahid mujahidah mu.. bangun la dari mimpi mu.. -_- 

wahai teman ku, terima kasih kerana sentiasa ade di sisi ku,, 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...