Monday, December 3, 2012

my wedding day.. ^^.

salam alaik.. 

macam hari ni.. semua sihat??  moga korang2 semua sihat owkey... aku ni tengah bosan.. mood pengantin baru lg.. so... faham2 la.. sok ade kelas.. but hati ni berat je nak balik.. mujur ada en.suami, dia la penguat aku.. howkey.. 

hawak-hawak semua nak tau tak.. status aku sekarang da bertukar.. xde da istila kapel.. awek orang.. aku ni da jadi isteri orang tau.. alhamdulillah.. da seminggu.. semua nya berjalan dengan lancar. lega sangat.. cuma aku ni x rasmi lagi la di rumah mertua. coz mggu depan baru bertandang ke sana...

btw... aku ni nak jadi isteri orang yang sah.. yeaaa.. hamboih.. bukan main suke lg yek aku ni.. dan tanggungjawab aku pn semakin bertambah..  berat juga.. tapi alhamdulillah, en.suami sentiasa memberi semangat.. oh.. suka sangat.. cuma sedih sebab berjauhan je la.. x suka sebenarnya.. walaupun sebelum ni aku x kisah pn nk duk mane.. tp bila da sah.. ha kau.. x ley nk berpisah.. ni pn sebab dia halal bagi ku.. cewahh.. dapat pahala tau..

ok la... nak cerita sal knduri aku.. panjang plak. so aku bg korang tengok gambar je la.. hihi

meja makan beradab... simple. 

sian en.suami.. panas tu.. 

ni abang.. diorang dr melaka.. jauhkan.. sian.. lama menunggu.. 

kena berdiri dulu.. oh.. penat nya.. 
senyum x perlu kata apa-apa.. 

mereka sanggup datang.. thanks.. syg korang.. 

terima kasih.. 

perempuan di rumah.. thanks semua.. 

lama jga nk cium tangan tu.. masih segan lg.. 

saat mendebarkan.. 

family suami.. dan ade sikit fmily sy.. 

abg n anak saudara.. 

ha kau.. bukan main lg kan.. 
ok.. cukup la ye.. lupa plak.. sebenarnya aku buat kenduri sekali dengan abang aku.. tu terselit die.. hihi.. apa pun.. doakan kami semoga bahagia hingga ke syurga.. amin.. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...